Brieven naar de Groene Hel

Boek de groen hel
Brieven naar de groene hel is een boek over ontwikkelingsproblematiek, over gezondheidszorg, over contrasten tussen bedrijfsleven en ontwikkelingshulp, over het onderhouden van een lat-relatie en met name ook over Tanzania en Nieuw-Guinea. Een beeldend verhaal, goed geschreven en verteld in de sociaal-economische context van de jaren tachtig van de vorige eeuw.  Auteur Henk Krijnen werd toen voor een oliemaatschappij uitgezonden naar Nieuw-Guinea terwijl zijn vriendin als tropenarts in Tanzania bij het Victoriameer ging werken. Het boek omvat 332 pagina’s en is voorzien van een kleurenkatern met foto’s.
Meer informatie: http://www.brievennaardegroenehel.nl/. Het boek kost € 21,95, de eboekversie € 11,95.

Indien u dit boek via genoemde website (en niet via de tussenhandel) bestelt en onder ‘Opmerking’ op het bestelformulier Kilimanjaro invult, dan weet u zeker dat 45% van de aanschafprijs terecht komt bij het Babatiproject van de Stichting Kilimanjaro.